Barry Plant and Civil Engineering
Bí níos éifeachtaí
Innealtóireacht
Seirbhísí

Seo mar ar laghdaigh cuideachta innealtóireachta teaghlaigh atá lonnaithe i dTiobraid Árann an t-am slánúcháin do bhilleáil cliant aonair ó laethanta go huaire.

Maidir leis an gCuideachta

Is cuideachta teaghlaigh atá bunaithe i dTiobraid Árann is ea Barry Plant and Civil Engineering (BPC) a sholáthraíonn seirbhísí fruilithe gléasra agus innealtóireacht shibhialta don tionscal forbartha bonneagair.

https://www.growdigital.gov.ie/wp-content/uploads/2024/03/barry-500x263.jpg

An Dúshlán

Thuig BPC gur deacracht lárnach ina gcuid próiseas ná an méid ama a chaitear ag coinneáil taifead agus ag próiseáil sonraí de láimh. D’fhéadfadh suas le 500 idirbheart ionchuir a bheith ag cuid dá gcliaint in aghaidh na míosa ag brath ar mhéid an chuntais chliaint.

Fuair ​​​​siad amach go raibh a sruth oibre reatha ró-láimhe, mí-éifeachtach, le seans mhór go ndéanfaí earráidí. Saincheist eile a bhí rompu ná an chaoi ar thaifead siad uaireanta oibre agus uaireanta meaisín gach lá. Bhí siad ag iarraidh teacht ar réiteach digiteach a d’fhéadfadh freastal ar uaireanta caighdeánacha éagsúla in aghaidh an lae, go háirithe idir laethanta i rith na seachtaine agus deireadh seachtaine agus tréimhsí agus rátaí ragoibre éagsúla.

Cad a rinne siad?

Trí athbhreithniú a dhéanamh ar a bpróisis reatha maidir le conas a thaifead siad uaireanta oibre agus uaireanta meaisín, thuig siad go bhféadfadh siad an modh seo am-íditheach a réiteach trí phróifílí cliant a chruthú ina bhféadfaí na hathróga go léir a thaifeadadh agus tagairt a dhéanamh orthu trí roghchláir a úsáid le haghaidh roghnú tapa sa choras nua. Anois tá éifeachtúlacht feabhsaithe ag an gcóras digiteach atá éasca le húsáid, tá deireadh curtha le hearráidí agus tá sé inscálaithe dá ngnó.

Conas a chabhraigh sé?

Ciallaíonn digitiú an tsreafa oibre seo anois gur laghdaigh an chuideachta líon na n-eochairbhuillí faoi 80%. Déantar freastal ar riachtanais cliant aonair agus socruithe praghsála ach ríomhtar iad agus tá an t-iomlán 100% cruinn agus saor ó earráidí i gcónaí.

Cé go n-úsáidfear an réiteach ar dtús trí dheasc agus táibléad ag leibhéal na ceannoifige, déanfar é a forbairt agus a aistriú chuig láithreáin aonair trí ghléas soghluaiste sa todhchaí.

Conclúidí agus Dearcadh don Todhchaí

“Tá an t-am slánúcháin do bhilleáil cliant aonair laghdaithe ó laethanta go huaire. Tá an réiteach inscálaithe agus éascóidh sé fás sa ghnó gan mórán ama a chur le próiseáil sonrasc. Tá taifid chruinne chruinne ar fáil anois agus is féidir iad a aisghabháil go tapa nuair is gá sa todhchaí.”

Cás-staidéir ghaolmhara

Seirbhísí Riaracháin agus Gnó
Bí níos éifeachtaí
Tiobraid Árann

HRS Consultants

Faigh amach conas a d’fheabhsaigh claochlú digiteach an...
Léigh cás-staidéar
Seirbhísí
Feabhsaigh do sheirbhís do chustaiméirí
Tiobraid Árann

Everard Fire

Féach mar a thug Everard Fire Ltd córas...
Léigh cás-staidéar
Féach ar gach cás-staidéir