HRS Consultants
Bí níos éifeachtaí
Seirbhísí Riaracháin agus Gnó

Faigh amach conas a d’fheabhsaigh claochlú digiteach an sreabhadh oibre iomlán do HRS Consultants, rud a d’éascaigh an saol do chliaint agus don fhoireann araon.

Maidir leis an gCuideachta

Lonnaithe sa Mhí, feidhmíonn HRS Consultants mar leathnú ar roinn acmhainní daonna cuideachta. Cuimsíonn a gcuid seirbhísí ó thacaíocht ríomhphoist agus ghutháin a thairiscint go cúnamh cuimsitheach riaracháin agus AD. Cuidíonn saineolas HRS Consultants i ndlí fostaíochta le hatmaisféar dearfach san ionad oibre a chothú, ag cosaint gnó an chliaint ó dhíospóidí costasacha dlí ag an am céanna.

HRS Consultants
https://www.growdigital.gov.ie/wp-content/uploads/2024/04/HRS-Consultants-1-500x647.jpg

An Dúshlán/Tionscadal

Ar cheann de na seirbhísí a sholáthraíonn comhairleoirí HRS tá conarthaí fostaíochta a ullmhú do chliaint, fuair siad amach go raibh gnáthamh am-íditheach ag baint lena bpróiseas reatha chun sonraí a bhailiú trí mhalartuithe iomadúla ríomhphoist, conarthaí a chruthú de láimh ag baint úsáide as teimpléid doiciméad Word, agus ansin na conarthaí seo a dháileadh trí ríomhphost. Bhí an modh seo neamhéifeachtach agus seans maith go ndéanfaí earráidí. Bhí suim ag an gcuideachta i réiteach digiteach a fhorbairt a chuirfeadh feabhas ar na próisis seo.

Thug siad isteach comhéadan atá éasca le húsáid chun go bhféadfaidh a gcliaint a gcuid faisnéise a ionchur, a d’úsáidfí ansin chun conarthaí a ghiniúint go huathoibríoch, rud a laghdódh iarracht láimhe agus féidearthacht earráide. Ina theannta sin, d’éascódh an cur chuige digiteach seo comhdú leictreonach agus rianú conarthaí, rud a chuirfeadh feabhas ar a n-éifeachtúlacht iomlán.

Cad a rinne siad?

Chomhoibrigh an chuideachta lena meantóir digiteach chun réiteach digiteach cuimsitheach a dhearadh dá bpróisis reatha, ba é an chéad chéim ná foirm dhigiteach a chruthú a d’fhéadfadh cliaint a líonadh go héasca chun sonraí fostaithe a chur isteach.

Rinne an cur chuige seo simpliú ar an bpróiseas bailithe sonraí agus laghdaíodh an dóchúlacht go dtarlódh earráidí. Nuair a cuireadh na sonraí isteach, bhí siad ar fáil don fhoireann riaracháin trí chóras néal-bhunaithe. Chuir an córas seo ar chumas na foirne conarthaí a ghiniúint go héifeachtach, iad a athbhreithniú le cruinneas, agus ansin iad a chomhdú go huathoibríoch go leictreonach.

Conas a chabhraigh sé?

Ba mhórathrú dá ngnó é foirmeacha digiteacha a thabhairt isteach chun sonraí a bhailiú, rud a léirigh an tionchar a d’fhéadfadh a bheith ag digitiú ar éifeachtúlachtaí oibriúcháin.

Trí réitigh dhigiteacha a ghlacadh, tá taithí phearsanta ag comhairleoirí HRS ar na buntáistí a chuireann na teicneolaíochtaí seo ar fáil.

Conclúid agus dearcadh don todhchaí

“Mar gheall ar an rath a bhí ar fhoirmeacha digiteacha agus néalchóras a chur i bhfeidhm, ba léir dúinn an buntáiste i dteicneolaíochtaí digiteacha chun ár n-iomaíochas a fheabhsú. Chuidigh sé seo linn deiseanna breise a aithint chun réitigh dhigiteacha a chomhtháthú le gnéithe éagsúla den ghnó. Mar thoradh ar an gclár, táimid ag díriú níos mó anois ar theicneolaíochtaí digiteacha a ghiaráil chun sreafaí oibre a dhéanamh níos éifeachtaí, rud a fhágann go mbeidh an saol níos éasca don fhoireann agus do na cliaint araon”.

Cás-staidéir ghaolmhara

Déantúsaíocht
Seirbhísí
Bí níos éifeachtaí
an Mhí

Elite Woodworking Machinery Ireland

Féach ar an gcaoi a bhain Elite Woodworking...
Léigh cás-staidéar
Innealtóireacht
Seirbhísí
Bí níos éifeachtaí
an Mhí

Barry Plant and Civil Engineering

Seo mar ar laghdaigh cuideachta innealtóireachta teaghlaigh atá...
Léigh cás-staidéar
Féach ar gach cás-staidéir